Objava: 27.06.2019.
Tourism4All
Akronim: TOURISM4ALL
Programski okvir: Interreg Italy – Croatia CBC 2014-2020
Ukupan proračun projekta: 2.596.808,50 EUR
Trajanje: 01.11.2018. – 15.04.2021.
Vodeći partner: Regione Molise (IT)
Partneri:
• Regione Veneto (IT)
• Javna ustanova RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije – (HR)
• Grad Zadar (HR)
• Turistička zajednica grada Šibenika
• Azienda speciale CONCENTRO della Camera di Commercio, Industria, Agricoltura e Artigianato di Pordenone(IT)
• Irecoop Veneto – Istituto Regionale per l’educazione e gli studi cooperativi (IT)
• Kamping udruženje Hrvatske (HR)
• Delta 2000 – Societa’ Consortile a R.L. (IT)
• Odòs – Società Cooperativa Sociale (IT)
• Regione Puglia (IT)
• ASPIRA – Visoka škola za menadžment i dizajn (HR)
• Grad Buje (HR)
• Lokalna akcijska grupa „Brač“ (HR)
Glavni je cilj projekta razvijanje i promocija prekogranične mreže dostupnih prirodnih i kulturnih značajki teritorija koje bi promicale razvijanje cjelogodišnjeg turizma s naglaskom na socijalnu uključenost putem zajedničkih metodologija i pružanje usluga namijenjene osobama u nepovoljnom položaju ili s posebnim potrebama (osobe s invaliditetom, starije osobe…).
Projektom će se provesti razne aktivnosti s ciljem unaprijeđenja dostupnosti turističkih proizvoda i usluga odabranih prirodnih i kulturnih destinacija Hrvatske i Italije.
Aktivnosti će obuhvatiti razvoj zajedničke metodologije, jačanje kapaciteta i rast kompetencija u sektoru pristupačnog turizma, umrežavanje, prijenos znanja te razvoj novih usluga.
1) Video of Mr. Roberto Vitali (CEO – Village for all) regarding the “Train the trainers” activity in Padua for all the partners to disseminate to stakeholders and to public.
2) Video of Sorrentino Fatica (3 minutes interview) regarding the project, for all partners to upload this video on their web site – on the page dedicated to T4A project.
3) Tourism4all Project – Tina Biluš – President of Tourist guide Association in Šibenik
4) Video of Ms Tina Biluš and of Mr. Fatica (shorter version) for the all partners to upload on their social media channels and to share with stakeholders and to the public.
Vezani dokument: