Objava: 22.06.2026.
Poštovane sugrađanke i poštovani sugrađani,
Dan antifašističke borbe prilika je da se s poštovanjem prisjetimo svih koji su se suprotstavili fašizmu i svojim djelovanjem pridonijeli obrani slobode, dostojanstva čovjeka i temeljnih ljudskih prava.
Vrijednosti antifašizma – sloboda, mir, solidarnost i međusobno uvažavanje – ostaju trajno nadahnuće i odgovornost svih nas. Njegujući kulturu sjećanja, istodobno gradimo društvo koje počiva na demokraciji, toleranciji i poštovanju različitosti.
U ime Grada Buja i Gradskog vijeća upućujem vam iskrene čestitke povodom Dana antifašističke borbe, uz želju da zajednički nastavimo graditi zajednicu u kojoj će dijalog, međusobno poštovanje i odgovornost prema budućim naraštajima uvijek biti naše zajedničke vrijednosti.
S poštovanjem,
Fabrizio Vižintin
Gradonačelnik Grada Buja
– – –
Auguri in occasione della Giornata della Lotta Antifascista
Gentili concittadine e gentili concittadini,
La Giornata della Lotta Antifascista è un’occasione per ricordare con rispetto tutti coloro che hanno saputo opporsi al fascismo, contribuendo con il loro coraggio alla difesa della libertà, della dignità umana e dei diritti fondamentali.
I valori dell’antifascismo – libertà, pace, solidarietà e rispetto reciproco – rappresentano ancora oggi un punto di riferimento per la nostra comunità. Coltivare la memoria significa anche costruire una società fondata sulla democrazia, sulla tolleranza e sul rispetto delle diversità.
A nome della Città di Buie e del Consiglio Comunale, porgo a tutti voi i più sinceri auguri in occasione della Giornata della Lotta Antifascista, con l’auspicio di continuare insieme a costruire una comunità fondata sul dialogo, sul rispetto reciproco e sulla responsabilità verso le future generazioni.
Con rispetto,
Fabrizio Vižintin
Sindaco della Città di Buie